Ändringar

Ja just, måste ju berätta en tråkig grej oxå.. Min älskade bil gick inte igenom besiktningen i torsdags, men hon gav kontrollanterna på bilprovningen ett gott skratt iaf. Bestämde mig ganska snabbt att jag inte vill lägga ner pengarna de krävs för att få den godkänd på ombesiktningen så jag började helt enkelt leta efter en ny.
Så i fredags tog jag med mig en bilkunnig vän och tog en runda på bilfirmorna i stan. Den rundan tog slut på Berners för där träffade jag på bilen som jag inte kunde gå miste om.

Efter mycket ringande, funderande, provkörande, dealande, lite mer funderande osv så skrevs det på papper (tack pappa). Nu är det bara banken vi väntar på sen kan jag få åka och hämta min nya pärla! :)
För er som undrar vad det blev så blev den en vacker Citroën C4!

Känns lite vemodigt att lämna min älskade BUN, vi har ändå haft drygt 4 år tillsammans och ens första bil är ju alltid något speciellt. Men inga förhållanden varar för evigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0