Klappat o klart

Andra träningsperioden avklarad, avslutade idag m skivstångsintevall på Friskis o Svettis. Skönt :)
Imorn börjar förberedelseperioden, det börjar närma sig tävlingssäsong. "bara" två månader kvar ;)

Men nu, ny vecka nya utmaningar :)


Fredagsmys

Snart ännu en vecka avklarad.
Sitter just nu på Trafikverket som moraliskt stöd för en av mina elever, snacka om tryckt stämning det var i väntrummet innan provet. Var de så illa när jag gjorde de?! Huvvaligen!

Träningen i veckan har gått bra, persade på vänd m stöt, 50kg! :)
Idag blir det lite snabbare lopp tillsammans m Jocke. Kul kul :)


Årenaprapaterna

Var till min naprapat Jon idag som gick hårt åt på mina rumpmuskler, det behövdes!
Körde ett rätt bra häckpass idag, det är ju alltid lite roligare då :) hoppas på två bra pass imorn o även på fredag innan jag gör helg o åker upp till Umeå med Sara!


RSS 2.0