Nu är det dags!

Det har varit mycket nu på sistone men nu börjar jag få ordning på livet så nu är det dags att sätta igång med träningen. På måndag ska jag göra isotop röntgen och sen kör jag igång med träningen...
Motivationen har varit totalt bortblåst i sommar och jag erkänner att jag inte har gjort mycket, för psyket har det varit bra men fysiskt kan man ju lugnt säga att det inte var bra. Kommer behöva köra stenhårt denna vinter för att komma tillbaka, o det är just vad jag tänker göra! :)

Det kommer förhoppningsvis bli lättare med träningen under vintern för jag har fått ett vikariat fram till juni 2012 på ett elevhem. I början på nästa år blir jag även "lasad" vilket innebär att jag måste bli erbjuden fast tjänst. Så på den fronten ser det faktiskt ljust ut :)

Uppgång o nergång

Motivationen för att träna är inte på topp. Känner att det inte finns så mycket att träna för just nu så det blir ju lite sådär med de. Dock ser jag framemot en lång vinter med massa hård grundträning, så tro inte att jag tänker lägga ner för gott! :)

Har dock inte gått så bra med röntgen och allt de där, MR gav inget så nu har jag fått remiss till isotopröntgen samt att jag ska få ett par specialsulor. Fick inget riktigt svar av läkaren jag var till idag, han verkade inte ha så stor koll och lyssnade inte det minsta på vad jag sa. Dock rådde han mig till att ta det lugnt med belastningen ett tag, egentligen skulle jag gjort det direkt men nu blev det ju inte så...
Ja, vi får väl se vad som händer helt enkelt!

En rolig sak i alla fall! Var på anställningsintervju idag, kändes faktiskt som att det gick bra och jag skulle verkligen vilja ha det jobbet för det verkar superkul o en riktig utmaning! :) Så ni får gärna hålla tummarna åt mig!


RSS 2.0