Mitt vanliga ämne... vart tar tiden vägen?!

Alltså det är verkligen helt sjuk! Jag har inte en minut över!
Fullt upp dygnet runt i princip. Skrev precis en lista på saker jag inte hunnit göra och skjutit upp. Många telefonsamtal som finns med...

Hela helgen har det varit full rulle, men på ett ledigt sätt.
Jag fixade en liten kusinhelg så mina kusiner från Borgen kom hit igår
och då åkte vi skridskor, bowlade, åt pizza, spelade buzz, kollade på skräckfilm, åt massa godis och kladdkaka m.m. Skjutsade hem dom i eftermiddags efter att vi bl.a. spelat buzzmaraton :)

Har oxå hunnit med att träna...fast det var knappt...styrka blev det och jag skulle nog kunna påstå att det gick rätt bra :) Frivändningar samt enbenskb var huvuddelen.
Första veckan på grundperioden är avklarad, ett antal kvar!
Imorgon blir det lopp tillsammans med veteranerna, skojsigt. (Innan träningen ska jag hinna med en lerinpackning+massage, fixa marknadsföring ang öppethus i Häggenås, beställa produkter, köpa tvmöbel, beta av några punkter på min "att-göra-lista". Ja, som sagt... FULLT UPP :)


Lekledaren

Har fått vara och leka med barnen på dagis idag.
Var på en Tuvan där det var ca 11 nya små barn jag skulle lyckas lära mig namnen på!
Jag kan stolt säga att jag lyckades :) Var super roligt men så sjukt stressigt....
Har redan fått boka in några till pass, ett redan nästa vecka :)

Träningen idag blev 10min jogg, 10x60m stegringslopp, 4x60m mångsteg
Cirkelträning: x4 serier sp2
Hubbehävningar x10,
Fällkniv m. rull x12,
BB benlyft x12,
Armhävningar x10,
Aouita steps x20,
Vindrutetorkaren x12,
Höftlyft x20           



Sitter och kollar på Rosabandetgalan...
Har ringt en gång på biltävlingen så nu sitter jag och väntar på att telefonen ska ringa ;)


Äntligen igång!

Har sån äcklig träningsvärk!
Kan knappt lyfta benen så nu släpas dom efter marken...
Armarna är inte i topp heller, gjorde nyss en fransförlängning på en kund och jag skakade ju som jaa jag vet inte vad!

Har hunnit med tre pass i grundperioden.. I måndags var första passet pga min penicillinkur osv.
Jag vill inte påstå att vi startade lugnt, 100m-150m-200m-300m, var tänkt att det skulle bli en pyramid (alltså 200-150-100 oxå) men jag var tvungen att besöka baksidan av hallen efter 300ingen ;)
Igår var det lite hopp och häck m. medicinboll samt 60m lopp och passet avslutades med borzow. De gjorde ju att benen inte alls var med idag och då var de styrka... Det gick väl sisådär men mer träningsvärk de fick jag!

Jag älskar att vara igång igen men känner mig inte så sugen på en inomhussäsong eftersom jag kommit igång så sent.


Jag håller på och försöker fixa mig lite magmuskler, nu ska det gå!
(Färgen tror jag dock blir svårt men jag kan ju försöka iaf...)

Vart tar all tid vägen?!

Snacka om att det är mycket nu! Jag har ingen tid över till något annat än jobb och träning,
men det är ju så grymt kul att det inte gör något :)
Har kört en lätt vecka med 4 pass för att bara komma igång lite för på måndag drar allvaret igång, ÄNTLIGEN!


Då kommer jag dock inte ha en minut över.... Jag har fått förlängd månadsanställning nu under hösten och kommer gå på 87,7% på tre(!) olika gruppboenden, jag har börjat få mer kunder speciellt ögonfransförlängningar och marknadsföringen är i full gång så det kommer säkert bli mer.. Såklart får jag inte glömma träningen, 7 pass i veckan blir det...
Förresten, har jag berättat att jag letar lokal och tagit ett lån för att kunna bli ett mer seriöst företag? Nähä, men så är det i alla fall :)


Snart dags att sätta igång

Nu skulle jag vilja utnämna mig som frisk här :)
Imorgon ska jag börja röra lite på kroppen
med en lätt jogg och lite rörlighet.
Håller tummarna att känns bra för isf så kör vi igång
på riktigt på onsdag! :D Det är dags att börja röra på fläsket,
ligger rejält efter nu...



På bättringsväg

Nu har jag bara lite ont i halsen och känner mig allmänt piggare.
Dock tror jag att jag börjar bli muskellös (nej, inte muskulös)...
Har gått ner 2 kg, och det är inte alls bra!

Aja, har hur som helst bestämt mig för att satsa lite mer på mitt företag så nu letas det lokal för fullt.
Det är inte de lättaste kan jag säga med alla regler och bestämmelser på hur lokalen ska vara utformad osv...
Men kanske kanske att jag har en lokal på gång om dom kan fixa de som måste finnas! 


 
Fransförlängning på kusin Sofie (och lite disk i bakgrunden....)


Bakterier i halsen...

Nu är jag tillbaka...igen!
Har inte haft något internet de senaste veckorna pga
nått byte av kommunikationsnätet osv...

Just för tillfället är det ingen träning för mig heller,
går nämligen på penicillin sen igår efter att ha haft
ont i halsen i närmare tre veckor.
Ska få äta tabletterna i en vecka så ingen träning :/

RSS 2.0