Bra avslutning

Säsongen avslutades med ett IJSM-guld igår! 55,87 blev segertiden o den hade säkert kunna bli bättre om det inte hade blivit lite gruff vid igången på gemensam bana så både jag o Elin höll på att ramla..

Nu har jag en vecka vila så jag ska passa på att njuta med massa kladdkaka :)


Snart påsk...

Snart har hela veckan gått, snacka om att tiden går fort! Bara sista natten nu sen får jag helg :)

I helgen är det dags för IJSM i Bollnäs, sista tävlingen för inomhussäsongen 2012. Sen väntar en välbehövlig vilovecka innan det är dags att kötta för utomhussäsongen!

Har lovat att hälsa till Adam, o jag förväntar mig ju en kladdkaka nån kväll nästa vecka ;)


Brons o pers

Underbar utdelning i dagens lopp, persade (med 3 hundradelar) o tog bronset! Super nöjd :)
Perfekt upplagt lopp oxå så jag hade mycket krafter kvar på upploppet, helt underbart att ha den känslan för en gångs skull :)

Sitter på tåget till arlanda nu, flyger sen hem så efter 22 någongång landar vi på jämtländsk mark igen. Skönt! :)
Imorgon väntar jobb, 10-22...


En bra dag

Då var dag 1 på mitt första ISM avklarad, med full pott! :)
3h efter att ha vunnit ett lugnt o behärskat försökslopp (57,54) så var det dags för semifinal..
Även det kontrollerat, låg trea efter halva loppet men hade mycket kvar att ge så på upploppet sprang jag om Frida o kom in som tvåa på nytt SB (56,05). Gick vidare till final som sista tid.

Vinnarkonceptet denna dag var inställningen. Jag gick in i tävlingen med tanken att bara springa mitt lopp, avslappnat o låta det bli som blir.
Imorgon ska jag ge allt, jag har absolut ingenting att förlora! :)


ISM

Klantarslet Emilia har varit i farten igen, efter att ha varit på resande fot i drygt 8h kommer vi till hallen för att göra ett lätt träningspass. Jag hinner jogga o när det är dags för gymnastikövningarna så lyckas jag göra illa tummen så illa att jag nu ligger o knaprar alvedon på hotellrummet med en lätt svullen men väldigt ond hand... Suck!!

Aja, passet gick bra iaf o kroppen är redo för tävling! Imorgon 11.30 går försöken :)


Bollnäs

I Lördags sprang jag 400m i Bollnäs, det blev inte något nytt SB men däremot en hyffsad tid, 56.57. 200m passerades på 26,2 o 300m på 40,0. Var riktigt seg i benen så tiden blev en positiv överraskning :)
Nu blir det 1,5 vecka träning innan det är dags för ISM!


För dom som har missat så har jag ju börjat plugga pedagogik A på Umeå universitet, men ni nu som får en liten chock, ta det lugnt... Det är it-distans vilket innebär att allting sker via datorn, jag behöver alltså inte åka upp till Umeå :) har redan hunnit med två seminarium och de första fick jag precis godkänt på, riktigt skönt!


RSS 2.0