Förvirringen som uppstår när man vaknar på morgonen och inte vet om mobilen har ställt fram klockan själv eller om man måste göra det själv

Nu ni, har jag lite att berätta :)

Förra helgen tillbringades lördagen på en sjö ett par mil utanför Gällö, det var pimpel-SM.
Det tog 3 h och 50 min (av 4 h) innan jag fick första fisken, totalt blev det 3 och 508g!
Jag var ju måttligt less och kom på 30:e plats, men hur många kan säga att dom varit med på pimpel-SM? ;)

Jag har hittat en tjej som ska dela lokalen ute på Frösö Strand med mig, en hudterapeut. Så jag kämpar på med att skriva kontrakt och komma på olika lösningar.

Denna tjej introducerade mig även för hennes chef, på Spakliniken, och det resulterade att jag jobbade där hela dagen igår. Det var faktiskt riktigt roligt och jag längtar redan till nästa helg då jag har blivit uppskriven att jobba på lördag :)


Ja, gammal börjar jag bli oxå. Inte långt kvar innan jag har levt i 22 år...
Har i alla fall blivit lovad en kladdkaka på jobbet (och nej, jag har inte alls tjatat mig till den) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0