Hissmoforsspelen

Tävlingshelgen på hemmaplan är avklarad. 60m, höjd och 400m stod på schemat...

60m -7,94. Som vanligt dålig start, men annars helt okej lopp.

Höjd - 1,54. Fick för mig att jag ville hoppa höjd så därför anmälde jag mig. Trots ingen som helst ansats eller teknik så lyckades jag slå mitt 8 år gamla pers med 1cm men var såå nära på 1,57. Får dock bli nästa gång ;)

400m - 56,44. Avslutade helgen med ett 400m lopp, utan någon konkurrent men det gick ju bra ändå. Med en öppning på 25,5 första 200m o 39,0 till 300m så kom jag i mål på nytt SB. Det innebär att på 3 lopp har jag förbättrad mig sammanlagt 1s. Bara att fortsätta så här nu så blir det riktigt roligt under sm-helgerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0